Dine spinkle hænder efterlod spinkle brændemærker på min hals.

Jeg hader dig.
Hvis ikke du var så fucking høj, så ville jeg ikke have set dig. Men du skal absolut være høj og ranglet og fantastisk og stikke op over alle andres hoveder.
Hvem har du øjenkontakt med? Hvorfor kigger du så seriøst på ham og ikke på mig?
Melankolsk og alvorlig. Du kunne lige så godt være bleg og have halvlangt, sort hår til at hænge ned over dine øjne. Det ville passe ind. Men du har fint, kort, brunt hår og store, grå øjne.
Hvorfor er du så seriøs?
I en hurtig bevægelse trækker du venstre mundvig længere op end fysisk muligt, indtil dit ikoniske halvmåne smil fylder halvdelen af dit ansigt.
Min mave vender sig, mine knæer knækker, mit syn bliver slørret og en eller anden fylder mit hovede med cement. og i et øjeblik troede jeg, at jeg ville falde sammen på gulvet og kaste både mavesyre og forelskelse op.
Fuck, hvor jeg hader dig.

Du smiler aldrig til mig.