Nordsø

Jeg kan huske, at du havde en striktrøje med store huller på, fordi mit ur sad fast i den da jeg første gang holdt om dig.
Jeg kan huske, at dine negle var sorte, fordi din kind kløede og dine fingre forstyrrede vores øjenkontakt.
Jeg kan huske, at vores sko næsten var samme farve, fordi jeg kiggede på dem istedet for dig hele vejen hjem.
Jeg kan huske, at der hang tre tynde, men fine guld armbånd på din venstre hånd, fordi de klirrede i luften når du skålede med de andre drenge.
Jeg kan huske, at du havde stramme cowboybukser på, for jeg kan huske, at jeg tog dem af dig.

Jeg kan huske, at du føltes lige så varm og lugtede lige så lykkeligt, som den første forårsdag.
Men at du på den anden side af solopgang, var lige så kold som den vinter, der nok aldrig slutter.



















Jeg kan huske, at du havde stramme cowboybukser på, fordi jeg aldrig kommer ind under dem igen.