Handlingslammet

Det her handler ikke om, at jeg har umenskeligt meget kvalme og hovedpine.
Det handler ikke om, at ikke stået op hele dagen.
Det handler ikke om, at jeg skal op i psykologi på mandag, og ikke er begyndt at læse op endnu på grund af overstående.
Det handler ikke om, at den lokale ungdomshus ellers havde givet mig muligheden for at se sjakket, gratis, i aften.
Det handler ikke om, at jeg ikke kan spise noget, men er virkelig, virkelig sulten.
Det handler ikke om, at min kæreste skal ringe til mig og trøste mig i stedet for at være fuld til koncert.
Det handler ikke om, at mine omgivelser ligner lort fordi jeg ikke har vasket tøj i noget der ligner uendelighed.
Det handler ikke om, at jeg har cirka halvanden fuld-booket uge til at ordne det.

Jeg bliver student om 11 dage og jeg ved ikke om jeg når det.